tisdag 1 april 2008

Städning av kryddhyllan....






Nu var det dax, storstädning. Det är så tråkigt men det är sååå skönt bara det blir klart.

Min sambo inhandla ett nytt sortiment med kryddor, jag tyckte det blev så snyggt. I och försig skulle det passa bättre i mitt nya bondkök i framtiden, så därför publicerar jag en lite bild på bara hyllan.





Lite bilder från våran säfsen dag..

















































Ha en fortsatt trevlig dag, själv ska jag till Kupolen och shoppa inför helgens bravader. Jag ska nämligen på kryssning. Jag, Syrran, Malin, Therese och Linda. Förväntningarna är skyhöga hos samtliga. Skulle tro dansgolvet ligger pyrt till.

KRAM
























3 kommentarer:

Camilla sa...

hej syster....kul att se att du har en blogg oxå....sandra berättade......

Anonym sa...

Svar: Jaa,det var verkligen jätteroligt!! :-) Måste göras om! Vi får ta en vända med karlarna sen också!! :-D Du får skicka över lite kort sen när du får tid!! KRAMAR!!!

Li-Mak sa...

Men vad nu då... Va kul att du oxå fixat blogg..Så kul att kunna följa er allihop..Och vad tråkigt att det inte blev ngt med lägenheten.. Kram Linda