lördag 26 april 2008

Städ dag i lägenheten!



Vilken trist dag, men nu är den snart till ända och jag har fått hur mycket som helst uträttat. Jag har verkligen vänt upp och ner på hela lägenheten.. SUCK.. och jag är ändå inte riktigt klar. Jag ska torka golven och flytta en hylla och en garderob helst puts alla fönster och städa toaletten. MEN när allt detta är gjort vet jag ej om jag hurrar eller grinar över att det verkligen är klart. Jag har kämpat från halv 9 i morse, och känner mej helt slut. Skulle sitta hur bra som helst med en dusch!!

Just det, bilden är tagen på vårt nya sovrum. Jag har nämligen bytt rum. Kände det skulle behövas få se om man kan sova bättre och bli lite trevligare :) Titta inte så ingående bara. Ser själv att jag måste rätta till lite små grejor. Tavlor och lite sådant.

Imorgon en ny dag, Söndag. Kanske skulle sitta bra med en shopping tur. Handla en ny TV till sovrummet kanske. Det vill säga OM man kommer upp ur sängen efter dagens alla bravader. Antar att träningsvärken kommer smygande...

Ha en trevlig kväll.. Nu är det dax att sätta sprätt på en Öl få se om jag har somnat om 10 minuter.

KRAMAR

5 kommentarer:

Mäjlin sa...

Va duktig du är=D..blir nog jätte bra med det nya sovrummet..Synd att ni inte kikade förbi hos oss ikväll, ni är mer än välkomna..det vet ni..hihi..=D..

Puss&kram

Camilla sa...

hej syster.det där blev ju jättebra.kanske kikar förbi ikväll om jag hinner.kramis.

Camilla sa...

hm,din klocka går nog fel.....nu är det söndag 27 april och klockan är 08.23.....hihi

Anonym sa...

Va skoj !
Nu hittade jag din blogg=)
Hoppas allt är bra med dig?!
Kram Camilla Leppänen
blogg: www.lillamillas.blogg.se

Mäjlin sa...

Tack för en sån jäkla rolig kväll själv hörru=DMåste göras om snart igen..hahaha, hade inte velat jobba för dig idag;-))Förstår att det varit jobbigt..

Puss&kram