lördag 19 april 2008

Göteborg!

Sitter i soliga Göteborg. Väntar på att vi ska ta oss i väg till travbanan. Min sambos häst ska springa final i Olympia travet. Lycka Till!
Annars händer inte mycket för tillfället, har tänkt jag skulle sluta röka igen, men ju närmare sommaren kommer så veknar mina tankar. Tänk en kall öl i solen och en cigg i handen... ÅÅÅ vad gott!!! Är det någon som kan motivera mej lite mer, inte det att jag inte vet att det är farligt att röka (borde vara en tillräklig motivation) men jag behöver någe mera.. hjälp mej! Alla tips är bra..

GRATTIS TRÄZ:AN PÅ DIN FÖDELSEDAG!
HA EN HELT UNDERBAR DAG
Kramar oss 2

Ha en underbar dag i solen alla! För det ska jag.
PUSS & KRAM

3 kommentarer:

Mäjlin sa...

ja det här med rökningen är ett helvete rent ut sagt..hahaha..känner som du,lite alkohol och en cigg i sommar..mmm.. man behöver verkligen motivation..Vet inte hur man ska bära sig åt. Jag har ju iaf både Liam och Alicia att tänka på så det blir lite lättare..Har klarat det rätt bra iaf tycker jag=D..Du får försöka kämpa på=D Jag tror du kommer klara det galant=D..Massor med motivationskramar från oss!!=D

MorsLillaJullan sa...

Det där med att röka är jag värkligen HELT emot! Det är så enomt onödigt.
Du vinner ingenting på det, du förlorar bara. Du förlorar massa pengar, folk runt om dig får i sig ungefär hälften av din cigarett genom att stå brevid dig när du röker, och din hälsa försörs jätte mkt! för varenda cigarett du röker så förkortas ditt liv med 10 minuter.
Alla säger att det är så svårt att sluta, men vill man så vill man :) Sätt upp ett mål, så ska det nog gå.

// kram Julia

Anonym sa...

Tack så jättemycket!! :-D

Du ska se att det kommer gå så bra med rökningen! Men jag förstår precis hur du känner! Men vill man så kan man! Man ska bara hitta "den rätta" viljan!
Puss å kram!