måndag 1 december 2008

MÅLAR TAGEN


Hihi.. då var jag igång igen! Det var inte riktigt meningen. Jag skulle bara prova lite grann om det skilde mycket med färgen som var på väggen redan. Men nu.. si så där 4 timmar senare så har jag kommit en bra bit påväg. 2:a hallen som jag kallar den. Färgen förr var ljus ljus gul. Men nu är den snart vit. Jag har funderat fram och tillbaka om jag verkligen skulle prioritera den. Och ja nu är det så att den är snart klar. Förhoppningsvis i morgon kväll!!




Efter det ska jag leta fram två IKEA hyllor och måla dem och försöka få upp lite mer grejor på väggarna. Jag har blivit lite så att. Jag vill göra klart underlaget innan jag sätter upp och fixar till på väggarna. Varför vet jag inte, för jag menar hålen under är ju kvar fast jag målar.. konstiga ideer. Sedan har jag önskemål om att få in en ny matta i lilla hallen och trappen upp... för den är verkligen inte vacker... Men det är väl kanske bara att spara spara och spara så är den nog snart på plats!! Mycket man vill tyvärr...




Igår var jag till Borlänge, Sandra och David var där också. Det blev lite kläder eller ja:


* Ett par jeans


* Ett linne


* En klänning


* En polotröja


* En tjock stickad tröja


* En consealer (vet ej hur det stavas)


* 2 spela till min köre sambo och hans PS3




Han tyvärr inte med att hälsa på syster Linda. Dels det jätte taskiga väglaget.. jag hatar att köra när det blir halt och var jätte rädd att slasket skulle frysa på. Och sedan rann tiden iväg så himmelens snabbt. Men det blir flera gånger...




GRATTIS ÄLSKLINGEN MIN!


Hästen vann idag igen!
Ja, jag ska väl fortsätta måla. Ha en bra kväll! /Fia

Inga kommentarer: