torsdag 4 december 2008


DRÖMMAR
Ja i detta rusk väder fram och tillbaka så vill jag i väg. Sol och värme.. Thailand igen kanske!?!
Mmmm.. Hade jag haft lite mera pengar då har jag verkligen inte tvekat. Men när man har hus så är det lite att göra på det också. Vi står i valet och kvalet.. ska vi, ska vi inte?? Vad är viktigt att göra på huset nu, vad kan vänta? Vi kanske måste köpa lite mer grejor till sommaren också.. vi har ju inte bott här så länge..
Men kanske.. eller jag vet att vi kommer att åka tillbaka. Frågan är mer när..?

God Natt. I natt ska jag bara drömma om sol, värme och grönt vatten.

/Fia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh,det där såg ju inte nå härligt ut heller!! Vill åxåååå!!

Anonym sa...

Jag funderar starkt på Thailand i vinter! Va skönt det vore! Men visst suger huset ur alla pengar man har, alltid är det nånting som ska göras =)