lördag 11 april 2009

VÅREN ÄR HÄR

Så idag är det lördag! Jag är ledig lördag, söndag och måndag. Känns som om man aldrig varit ledig så länge efter denna storsäljar vecka på jobbet! Men det känns som om jag lyckats skapligt bra med beställningar, visst man har alltid något som är för mycket eller för lite. Men all handel ändras ju år till år. Skulle vara konstigt om man lyckades klockrent!

I går när vi slutade så skyndade vi oss hem och vilade en liten vända. Vid 15 tiden fick vi främmande från Orsa. En kompis till Fredde och hans tjej. Det blev grillpremiär för oss. Sallad, kött och klyftpotatis. Hur enkelt som helst och verkligen jätte gott. Några öl och någon wiskey blev det också. Tack till er som gjorde början på påsken kanon!!

Idag då, jo... Vårstädningen fortsätter. Fredde och Orsa folket drog på trav i Borlänge och jag kör på med min rensning. Så nu har jag rensat garderoberna upp, eller i allafall börjat. Men vilken skillnad det blir direkt! Det blev 4 Ica kassar med kläder som är trasiga, urtvättade och sådant man inte använder. Så nu ser man till och med vad som finns i garderoberna..

Ska försöka fortsätta med tvätten. Har 2 maskiner som hänger på strecket ute.. På mindre än 1 timme var första tvätten torr! Helt underbart!! Premiär för det med!

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!

1 kommentar:

Linda sa...

Hej! va duktig du är!Det är verkligen jättehärligt att känna att våren och sommaren verkligen ÄNTLIGEN är här!

Fortsatt trevlig helg!