lördag 23 augusti 2008

FOTBOLLSTRÄFF MED TJEJORNA

Niffs gamla damlag eller en del av det hadde en liten återträff för att latja lite. Tyvärr är jag dock fortfarande förkyld, men kunde agera lite målvakt iaf. Jätte kul var det och många utav oss njöt nog av att få på sig fotbollsskor och skydd igen för att gå ut och kämpa lite efter ett antal år av vila.
Vi som var med: Nystedtarna, Erica, Jessica, Annika, Syster Sandra, Johanna, Ida, Kicki, Linda och Jag.


Ett jätte trevligt initiativ. Hoppas på återseende inom en snar framtid där även jag får rota fram skor och benskydd :) Tack alla tjejer


ÅTER TILL INREDNINGEN AV HUSET
Behöver lite hjälp igen...haha.. vel Fia!

Kan man måla dessa ramar vita??


Nyinförskaffade detaljer

Korgen från dollarstor, blev en filtförvaring med hösten inpå knuten. De två randiga kuddarna från Moa´s fina rum pryder vår IKEA soffa. Tycker det blev lite hemtrevligt.

Nej, undrar jag om inte det är dax för John Blund att äntra mina ögon för några timmar framöver. GodNatt och Sussa Sött!!
//Fia

3 kommentarer:

Anonym sa...

De tror inte jag.. 10 feb va ju bara nått jag räknade ut utifrån när hon beställde ny tid åt oss, vi komemr bli flyttade igen på stora UL:et... :-)

mamma sandra sa...

Ramarna kan passa bra i vitt, men det tycker ju jag om allt;))
Jag bara älskar kuddarna, ska nog sno dem av dej! Heheh!!

Anonym sa...

Attans, jag såg inbjudan till NIF återföreningen en dag försent =/ Hade ju varit jätte kul!
Kram på er