söndag 25 maj 2008

TACK TJEJER FÖR IGÅR!!!


Det var jätte trevligt, trist att Träzan inte var med bara! Men det blir som sagt flera gånger skulle jag tro.


Annars i mitt härliga liv:
-Vi KANSKE har hittat ett hus
-Har börjat planerat huset invändigt, även fast jag inte ens varit in i det
-Tänker mej att jag går runt på IKEA med minst 10kundvagnar och bara öser i grejor
-Tapeter och dylikt är redan på plats, fattas bara en snickare till den blivande verandan
-Jag går på wii brädan så fort jag får tid över
-Försöker stressa ner min mage



Äntligen.. Nu kommer bilder från vår kryssning..


























Kram och ha en fortsatt trevlig dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Saknade er massor igår,även fast jag hade jätteroligt!! :-) Blir fleeer gånger,hoppas jag! Puss&Kram!!

Anonym sa...

Jag glömde ju!! Vart har ni hittat hus nånstans??:-)

Mäjlin sa...

Tac själv för en jätte trevlig kväll=D

Fiina bilder från kryssningen=D

Puss&KRam